maandag 18 oktober 2010

MIXED COLORS by me (ding 7)

Eindelijk mijn ding gevonden! Lekker creatief aan de slag met alle mogelijkheden van Flickr Toys. Mag ik hier niet blijven hangen? Volgens mij kan ik hele weekenden vullen met de leuke dingen uit te proberen die hier worden aangeboden. Collages maken (was ik toevallig net weer aan het ontdekken), een glossy tijdschrift ontwerpen, een kalender samenstellen, een fotomozaïek maken. Ik voel me als een kind in een speelgoedwinkel. Dit wordt zeker één van mijn favo sites om regelmatig te bezoeken en mee te experimenteren.



Dit is nog maar het begin........

2 opmerkingen:

  1. Die favo sites kun je dan mooi aan een van de volgende Dingen ophangen : Delicious. Altijd handig om direct bij de hand te hebben. Ben benieuwd wat je daarvan gaat vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo komt iedereen toch wel weer wat tegen wat echt aanspreekt... Leuk om lezen dat je hier zo enthousiast over bent...!

    Het Spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen